Morgonpromenad upp till fortet

6 kommentarer:

  1. Hej på er alla, jätteroligt att se på alla fina bilder som Julia lägger ut på bloggen. det känns som om vi vore med er på öarna. Förstår att ni har det varmt och härligt, här hemma står
    stormarna på kö! men det blir kanske klart och kallt på nyårsafton, men sedan kommer nya lågtryck. Många Kramar från oss, och Ett Gott Nytt År får vi önska Er alla 5 timmar senare än oss!!
    Hälsn. Mormor o Bosse

    SvaraRadera
  2. Jag instämmer med föregående talare. Det är härligt att få följa er resa och dela alla vackra vyer med er. Ni ser ut att ha det helt fantastiskt.

    Passar på och önskar en trevlig avslutning på 2011 och ett riktigt bra och positivt 2012 åt er alla.

    Kram Barbro Z

    SvaraRadera
  3. Till er alla, från oss alla i "det gråa Sweden" Kul att se hur ni har det. Man kan gissa att ni stormtrivs. Vi skulle nog alla vilja vara med er. En dag kvar av år 2011. Holly ligger och "hästasover" Hon följer genast med mig om jag flyttar mig. Hon har gått en riktigt lång promenad idag. Jag trodde att hon skulle bli trött, men hon var lika pigg och ville hes´lst inte gå in. Hon löper och jag är lite orolig när vi möter andra hundar. I morgon ska hon vara hos A-K och Henning, ifall hon blir rädd när det smäller på natten. Jag jobbar från 22.00 till 8.15. Hon saknar er säkert mycket. Jag tror hon blev glad när hon såg en Crysler, fast den är utbytt. Hon ville gå runt den bilen och det har hon inte gjort med någon annan bil. Ni kommer att få många kära välkomsthälsningar. Ett gott slut och ett riktigt gott nytt år.
    Kramar från Guje

    SvaraRadera
  4. Gott Nytt År till er alla! Kram Roger o Ullis

    SvaraRadera
  5. Hej. Gott nytt år!

    Holly och Kim har det bra.

    http://elfyourself.jibjab.com/view/W7b7r7wKYcheASLfMthg

    Henning, Anna-Karin, Jonathan, Hanna & Alice

    SvaraRadera
  6. Hej alla!
    Vi hade inget internet på nyårsafton så vi får önska er alla ett gott nytt 2012, i efterskott!
    Vi alla har det såå bra på båten, önskar att ni alla får komma hit någon gång!
    Nu skall Lindgrenarna snart åka, hem till "gråa Sweden".
    Hoppas ni får ett underbart 2012!
    Önskar vi a1lla

    SvaraRadera